بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

سورس کد پروژه پردازش تصویر و بینایی ماشین با متلب، تشخیص اجزای صورت, همراه توضیح و راهنما

قالب فارسی vCard شخصی بصورت Html

قالب-فارسی-vcard-شخصی-بصورت-htmlقالب فارسی vCard شخصی بصورت Html .... کاملا اجاکس ... حرفه ای ... به زبان فارسیدانلود فایل


سورس کد پروژه پردازش تصویر و بینایی ماشین با متلب، تشخیص اجزای صورت, همراه توضیح و راهنما

سورس-کد-پروژه-پردازش-تصویر-و-بینایی-ماشین-با-متلب-تشخیص-اجزای-صورت,-همراه-توضیح-و-راهنماسورس کد پروژه’ متلب ، تشخیص اجزای صورت (محدوده’ صورت، چشمها، بینی ،لب) با راهنما و توضیح در قالب word دانلود فایل


متن سخنرانی مینویسم
 
10,000 تومان سفارش سرویس

مقاله های انگلیسی فارسی ترکی با حجم پیشنهادی شما جمع آوری میکنم
 
5,000 تومان سفارش سرویس
سایت جوملایی و وردپرس میسازم و در کمترین مدت زمان تحویل میدم
 
20,000 تومان سفارش سرویس
 می توانم پروژه های cfd و دانشگاهی انجام دهم
 
100,000 تومان سفارش سرویس
طراحی زیبا و حرفه ای با کلمات فارسی و انگلیسی
 
20,000 تومان سفارش سرویس
برای معرفی شرکت و کسب و کار  و فروش محصولات شما وب سایت طراحی میکنم
 
200,000 تومان سفارش سرویس
متون تخصصی مهندسی مکانیک را برای شما ترجمه می کنم
 
20,000 تومان سفارش سرویس
بهترین نقاط و بکرترین مناطق دیدنی ایران را برای گردش به شما معرفی میکنم
 
5,000 تومان سفارش سرویس
محصول و کانال شمارو در کانال های تلگرامم تبلیغ میکنم
 
5,000 تومان سفارش سرویس
طراحی کارت ویزیت
 
20,000 تومان سفارش سرویس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.