بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

مشاوره تخصصی خرید ایده

مشاوره تخصصی خرید ایده

مشاوره تخصصی خرید ایده

دسته بندی: مشاوره

قیمت: 195000 تومان

تعداد نمایش: 507 نمایش

ارسال توسط: سروش خادمی

تاریخ ارسال: 12 شهریور 1396

به روز رسانی در: 12 شهریور 1396

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.


خرید

سلام و درود به دوستان عزیزم

در نظر داریم به جهت راهنمایی شما عزیزان برای انتخابهای عالی و پولساز خرید ایده ، از این به بعد تایمهای مشاوره اختصاصی داشته باشیم.

لازم به ذکر است شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار جزئی تصمیماتی بزرگ و منطقی در راستای خرید ایده و همچنین سیاستهای تبلیغاتی خود در تلگرام داشته باشید و از تجربیات چندین ساله تیم میلیاردرهای آینده ایران بهره مند شوید.

ما به شما مشاوره خواهیم داد که متناسب با شرایط کاری و زندگی و حتی روحیات شخصی ، انتخابهای قدرتمند ، پولساز و بی شک بدون اشتباه داشته باشید.

تیم میلیاردرهای آینده ایران با سابقه ای درخشان در سال 94 فعالیتهای خود را در زمینه ایده پردازی آغاز نمود و در مدت زمان بسیار کوتاه به دلیل ایده ها و روشهای فوق العاده رشد نمود و با افتخار اعلام  می کنیم که با ایده ها و روشهای ما بسیاری از کانالها و شرکتها را به رشد و شکوفایی رساندیم.

و هم اکنون به پشتوانه بزرگترین و با کیفیت ترین تیم تبلیغاتی اخلاقی و همچنین ایده پردازی در تلگرام در خدمت تمامی عزیزانی هستیم که قصد پیشرفتی سریع در فضای مجازی را دارند.

در ضمن مدت زمان مشاوره ۴۵ دقیقه می باشد و گارانتی ویژه ای برای این طرح در نظر گرفتیم. به این صورت که ده دقیقه اول مشاوره ما رایگان بوده و در صورت عدم تمایل به ادامه مشاوره تمام وجه پرداختی به شما عودت خواهد شد.

به امید موفقیت روزافزون تمامی شما دوستان عزیز

مقاله تعریف و بررسی بزهکاری و عوامل موثر بر بزهکاری

لاک پشت رباتیک و واقعی ربو

لاک پشت رباتیک و واقعی ربو
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 45,000  تومان
لاک پشت رباتیک و واقعی ربو

لاک پشت ربو دارای طراحی بی نظیری است و حرکات آن یک نمایش هیجان انگیز در مقابل چشم های کودک شما ایجاد می کند.
کودک شما عاشق تماشای شنا کردن لاک پشت خود خواهد شد و لاک پشت ربو حتی می تواند به عنوان اسباب بازی حمام استفاده شود و بهتر ازهمه اینکه آنها تغذیه نمی کنند یا مخزن آب آنها تغییر می کند.
مانند یک لاک پشت واقعی شنا میکند

دارای ویژگی حرکت مداوم باله ها می باشد
پیاده روی در زمین و شنا در آب
دارای لاک می باشد
لطفا توجه داشته باشید که رنگ ها و سبک ها به صورت تصادفی انتخاب می شوند و ممکن است از تصاویر متفاوت باشد.
هدیه عالی برای هر عاشق لاک پشت.

یک طراحی واقعی و حرکات یک نمایش هیجان انگیز در مقابل چشم شما ایجاد می کند. مجموعه بازی لاک پشت ربو شامل همه چیزهایی است که کودک شما نیاز دارد تا دوستان دوزیستی خود را حرکت دهند. به همراه یک استخر پلاستیکی و سنگ، که لاک پشت شما داخل استخر قراردارد، به سادگی آب استخر را پر کنید و لاک پشت رابو را پاپ کنید! کودک شما وقتی میبیند که لاک پشتش سنگها را غوطه ور می کند و به عمق آب می رود لذت می برد، قبل از شنا کردن با حرکت واقعی خود، اقدام به نمایش حرکاتی شبیه شنا و پیاده روی لاک پشت واقعی میکند. حرکت باله واقعی برای چرخاندن نیزبا قرار دادن آن در آب فعال می شود. این محصول شگفت انگیز فقط به باتری 2 × LR44 نیاز دارد و این مجموعه شامل یک استخر لاک پشت پلاستیک و تشکیل شده از سنگ است. لاک پشت Robo غرق در سنگ و در آب است



قیمت این محصول 45000 تومان


قیمت : 45,000  تومان

پاورپوینت کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها (مبانی سیستمهای اطلاعاتی مدیریت) تألیف دکتر شمس السادات زاهدی