بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

نرم افزار نظارت و کنترل خانواده در اینترنت SFP (با اشتراک طلایی 3 ماهه)


خصوصیات "نرم افزار نظارت و کنترل خانواده در اینترنت SFP (با اشتراک طلایی 3 ماهه)"

  • اشتراک
سامانه مراقبت خانواده و فرزندان در فضای مجازی اینترنت و موبایل: ✔ اعلام موقعیت لحظه به لحظه ، گزارش لیست تماس ها و پیامک ها ✔ عملکرد کامل در کلیه شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام ✔ 100 درصد پنهان و غیر قابل تشخیص حتی توسط فرزندان باهوش

 ویژگی ها و امکانات کلی نرم افزار مراقبت ازخانواده در فضای مجازی:

اعلام موقعیت لحظه به لحظه ، گزارش لیست تماس ها و پیامک ها
عملکرد کامل در کلیه شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام
100 درصد پنهان و غیر قابل تشخیص حتی توسط فرزندان باهوش
نصب سریع و آسان به همراه راهنمای فارسی
48 ساعت اکانت تست رایگان جهت تضمین عملکرد صحیح سامانه

دارای مجوز از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

خرید نرم افزار نظارت و کنترل خانواده در اینترنت SFP (با اشتراک طلایی 3 ماهه)

خدمات این سامانه به شرح زیر می باشد :

★ اعلام موقیعت لحظه به لحظه به صورت آفلاین و آنلاین
★ مسیر یابی خطی ، تعیین نقاطه ممنوعه و نقاط تردد مجاز
★ گزارش لیست تماس ها و پیامکها با قابلیت مسدودسازی از راه دور
★ گزارش وب سایتهای بازدید شده با قابلیت فیلترینگ وب سایت ها و تماس
★ نظارت کامل بر کلیه شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام ، واتس اپ و اینستاگرام
★ عملکرد به صورت آفلاین و فعالسازی دسترسی از راه دور بدون نیاز به اینترنت
★ کنترل و دسترسی به برنامه ها با گزارش صحیح از نحوه عملکرد آنها
★ 48 ساعت اکانت تست پیش از خرید به همراه پشتیبانی رایگان
★ 100 درصد پنهان و غیر قابل حذف حتی توسط فرزندان باهوش

• SMS Tracking
• Telegram Tracking
• Whatsapp Tracking
• Instagram Tracking
• Monitor Cell Phone Call Logs
• GPS Location Monitoring
• Access to Complete Browsing History

موارد کاربرد :

 مراقبت از فرزندان در شبکه های مجازی
 ردیابی گوشی مفقود شده و یا سرقت شده
 مدیریت پرسنل ، کارمندان و بازاریابان
 حفاظت از سالمندان و متبلایان به آلزایمر

  سامانه مراقبت از خانواده چیست ؟

یک بسته نرم افزاری با نصب بسیار ساده است که با نصب آن بر روی تلفن همراه فرزندانتان و پرسنل تحت عملکرد تان به شما این امکان را می دهد تا از راه دور به واسطه پنل کاربری که در اختیار دارید عملکرد آنها در دنیای مجازی تحت نظر بگیرید و از دغدغه های فکری و آشفتگی های روحی روانی رهایی یابید و به صورت غیر مستقیم مراقب آنها باشید تا از آسیب های احتمالی پیشگیری به عمل آورید.

  SFP چگونه کار میکند؟

سامانه مراقبت از خانواده یک نرم افزار فارسی کنترل نامحسوس می باشد که به شما این امکان را می دهد تا از راه دور به واسطه پنل کاربری که در اختیار دارید عملکرد فرزندان و پرسنل خود را در دنیای مجازی تحت نظر بگیرید.

1- ثبت نام در سامانه : پس از خرید از این فروشگاه، ثبت نام شما انجام خواهد گرفت.

2-  دانلود و نصب برنامه روی گوشی فرزند(پس ازخرید لینک دانلود شماره سریال اشتراک طلایی سه ماهه در اختیار شما قرار خواهد گرفت)

دانلود دو نسخه آنلاین و آفلاین نرم افزار اندروید کنترل موبایل SFP و نصب هر دو نسخه بر روی گوشی تلفن همراه فرزند خود.

نصب برنامه بسیار ساده است و با راهنمای قدم به قدم نصب برنامه شما با حداقل دانش فنی قادر به نصب و فعالسازی آن خواهید بود. تمام ابهامات شما در خصوص نصب برنامه پاسخ داده شده است اما در صورت برخورد با مشکلات خارج از آموزش ها می توانید با پشتیبانی نیز تماس حاصل بفرمائید.

3- ثبت شناسه و فعالسازی برنامه

پس از نصب موفقیت آمیز برنامه ها، شناسه فعالسازی مربوط به حساب کاربری خود را از بخش شناسه های فعالسازی از پنل کاربری دریافت نموده و در برنامه وارد کنید.

4-  شروع نظارت

پس از فعالسازی، برنامه مخفی خواهد شد، هم اکنون می توانید تلفن همراه را به فرزند خود برگردانده و با خیال راحت از طریق پنل مدیریت، عملکرد وی را تحت نظر بگیرید.

پس از گذشت زمانی اندک مشاهده خواهید کرد که کلیه اطلاعات دستگاه مورد نظر به پنل کاربری شما انتقال یافته است و شما به سادگی قادر به مدیریت آن خواهید بود راهنمای کاربری بخش های مختلف کنترل پنل نیز در پنل کاربری شما قرار داده شده است.

5- پشتیانی رایگان

در صورت بروز هرگونه مشکل در نصب و فعالسازی و یا مشاوره یا تهیه اکانت تست می توانید در قالب تماس تلفنی و یا تیکت با همکاران ما در ارتباط باشید.

امکانات سامانه مراقبت از خانواده

بهترین و ایمن ترین سامانه نظارت برای تلفن های هوشمند

SFP عنوان سامانه نرم افزاری قدرتمندی است که به منظور مدیریت گوشی تلفن همراه ، کنترل فرزندان ، ردیابی گوشی مفقودی و کنترل و نظارت بر عملکرد کارمندان طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد تا به سادگی و با داشتن حداقل دانش فنی بتوانید از خدمات سامانه بهره مند شوید

جهت آشنایی بیشتر با خدمات سامانه می توانید به ادامه مطالب توجه بفرمائید:

مدیریت تماس ها

SFP به شما این امکان را می دهد تا گزارش کاملی از لیست تماسهای دریافتی و خارج شده را داشته باشید و علاوه بر آن از لحظه تماس و مدت زمان آن را نیز داشته باشید.

گزارش پیامکها

پس از نصب SFP قادر به مشاهده گزارش کاملی از پیامهای ارسال شده بروی گوشی تلفن همراه مورد نظر نیز خواهید بود جهت مشاهده جزییات بیشتر در ان خصوص می توانید به بخش جزییات پیامک های ارسالی و دریافتی مراجعه نمائید

 

 

گزارش پیام های تلگرام

کنترل موبایل همسر

دسترسی به تمامی مخاطبین تلگرام فرزندتان با مشخصات کامل آنها همچون نام، شماره تماس و همچنین با امکان مشاهده تصاویر پروفایل مخاطبین. گزارش تمامی پیام های رد و بدل شده که قابلیتی فوق العاده کاربردی بوده و به شما در کنترل فرزندتان کمک شایانی خواهد کرد؛ همچنین امکان مشاهده فایل های رد و بدل شده نیز وجود دارد.

موقیعت یابی مستمر

با نصب SFP شما قادر خواهید بود از موقعیت لحظه به لحظه گوشی تلفن همراه مورد نظر اگاهی یابید به عنوان مثال در یابید که آیا واقعا فرزند شما پس از مدرسه به کتابخانه رفته است و کارمند شما در حال حاضر در خیابانی که اظهار میکند حضور دارد !!

بخش موقعیت یابی امکانت گسترده تر دیگری همچون حصار جغرافیایی و اعلام سرعت لحظه ای را نیز دارد که جهت آشنایی بیشتر میتوانید بر روی هریک از انها کلیک کنید.
 

مدیریت دسترسی به اینترنت

امکان نمایش تمامی وب سایت های بازدید شده به همراه فرآیند های مدیریتی چون فیلترینگ صفحات مورد نظر برای شما فراهم شده است تاریخچه بازدید صفحات ، صفحات محبوب ، فیلترینگ وب سایت مورد نظر ، مسدود سازی شبکه وایفای مشخص و…. از جمله خدمات این بخش می باشد.

 

لیست تمامی مخاطبین

از مخاطبین محبوب فرزندان خود آگاهی یابید ، لیست تمامی مخاطبین دفتر تلفن و مسنجرها به همراه نمودار تحلیلی مخاطبین برتر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 


 

مدیریت و نظارت کامل بر شبکه های اجتماعی

بسترهای آسیب پذیر ، ارتباطات عزیزان در شبکه های اجتماعی و سیر تربیتی آنان در این شبکه ها می باشد. در SFP امکان نظارت بر عملکرد در کلیه شبکه های اجتماعی پر طرفدار همچون ، تلگرام ، وایبر ، واتس اپ ، اینستاگرام و… فراهم شده است تا والدین گرامی بتوانند با خیالی اسوده امکان دسترسی دستگاه هوشمند خود را برای فرزند خود ایجاد کنند

 

کنترل دسترسی برنامه ها

بعضا کودکان ما ساعات زیادی را صرف بازی و یا یک نرم افزار می نمایند و یا برنامه هایی با محتوای نا مناسب را بدون اطلاع والدین بروی دستگاه خود نصب می نمایند.جهت سهولت در کنترل دسترسی این مبحث ، امکان اعلام گزارش کاملی از برنامه های نصب شد به همراه قابلیت مسدود سازی برنامه به صورت همیشگی و یا در ساعات مشخصی از شبانه روز برای کاربر فراهم شده است.

 

کنترل ساعات خواب و بیداری

بسیاری از شب ها زمانی که والدین به خواب می روند ، کودکان تا پاسی از شب و بعضا تا سپیده صبح سرگرم بازی و تفریح با گوشی تلفن همراه خود هستند.در بخش مدیریتی SFP قابلیت قفل کردن دستگاه در ساعات مشخصی از شبانه روز فراهم شده است تا در آن ساعات فرزند از سرگرمی های بی موقع شبانه یا هنگام درس نا امید شود.

 

کنترل از راه دور

در شرایط بحرانی سیستم های کنترلی برای SFP در نطر گرفته شده است تا به کمک کاربر سامانه آید به عنوان مثال حذف اطلاعات دستگاه مفقودی از راه دور، روشن کردن وایفای، ایجاد دسترسی به اینترنت در شرایط بحرانی، ارسال اعلان، هشدار بروی گوشی تلفن همراه و موقعیت یابی آنی از جمله قابلیت های تحت فرمان لحظه ای می باشند که در SFP فعال شده اند.

 

تحلیل نموداری و طبقه بندی شده

نمودارها ، جداول دسته بندی شده از جمله ابزارهای مدیریتی جهت تحلیل سریع اطلاعات و کنترل اطلاعات در حجم وسیع می باشند در سامانه مراقبت از خانواده نیز در قالب جداول طبقه بندی شده و نمودارهای ساده نیز ارائه شده اند تا جمع بندی سریع و دقیقی از مجموعه داده های ثبت شده را در اختیار شما قرار دهند.


 

طعم واقعی پشتیبانی

در صورتی که در خصوص نصب و راه اندازی SFP مشکلی داشته باشید می توانید همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 الی 17 با شماره های پشتیانی سامانه تماس حاصل فرمائید و در سایر ساعات شبانه روز می توانید در قالب تیکت و یا ایمیل سوالات خود را مطرح نمائید همکاران ما هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشکلات شما خواهند بود.

مجوزها

  • با مجوز رسمی به شماره 20117799 از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت مشاهده جزییات مجوز کلیک کنید و شماره مجوز را در سامانه مورد نظر جستجو کنید.(کلیک)
  • اپلیکیشن ثبت شده و قابل دریافت از پلی استور گوگل

سلب مسئولیت :

این سامانه یک سرویس عمومی می باشد که با تأیید کاربر در اختیار وی قرار می گیرد و صرفاً جهت مدیریت خانواده در زمینه فرهنگ سازی و آموزش استفاده صحیح از دستگاه های تلفن همراه و همچنین مدیریت ارتباطات اینترنتی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. سامانه مراقبت از خانواده هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده غیر مجاز از این سامانه بر عهده نمی گیرد.

هشدار : افراد زیادی ابزارهای بی پایه و اساسی را تحت عنوان هک تگرام معرفی کرده اند اما لازم است که بدانید که چیزی تحت عنوان هک تلگرام وجود ندارد ، اما با نصب این برنامه می توانید اطلاعات تلگرام را در پنل کاربری خود مدیریت کنید.

پس ازخرید، لینک دانلود و شماره سریال اشتراک طلایی سه ماهه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

خرید نرم افزار نظارت و کنترل خانواده در اینترنت SFP (با اشتراک طلایی 3 ماهه)

تخفیف های محصول | شرایط تعلق گرفتن تخفیف :
  • با خرید 1 عدد یا بیشتر از این محصول به صورت نقدی آن را با 5 % تخفیف خریداری کنید.
    5 %
قابلیت ارسال نظر غیرفعال شده است.

آموزش کلیه دروس مقطع دوم متوسطه( پایه هشتم)

نحوه خرید این محصول:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 185,000 ریال

آموزش کلیه دروس مقطع دوم متوسطه( پایه هشتم) 
 

 

این لوح آموزشی شامل کلیه دروس مقطع دوم متوسطه(پایه هشتم) بوده که کلیه دروس این مقطع را براساس بالاترین سطح اموزشی دنیا تدریس و آموزش می نماید.  این بسته شامل انیمیشن های آموزشی به همراه تمرینات تعاملی برای یادگیری هرچه بهتر دانش آموز می باشد.همچنین شامل چندین آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان بوده که در آن پاسخنامه در اخر برای دانش آموزان نمایش داده میشود. همچنین در این مجموعه آموزشی جهت ارتقا سطح فکری و هوشی دانش آموزان داستان های کوتاه و مفهومی به صورت انیمیشن و قابل تکرار گذاشته شده است.

 

08-500x500

موارد آموزشی موجود در لوح آموزشی:

 

علوم: کمک آموزشی دروس هشتم دارای بخشی شامل تمام عناوین کتاب درسی به همراه تمام نکات مهم مربوط به ساختار می باشد.

تمرین علوم: ارائه تمرینات تعاملی در قالب بازی برای بالا بردن حس یادگیری دانش آموزان

آزمایشگاه علوم: ارائه آزمایشگاه مجازی به صورت مرحله ای، برای درک بهتر کودکان از مطالب گفته شده

ریاضی: آموزش کلیه دروس به صورت تمام انیمیشن طبق ساختار کتاب در محیطی جذاب و متناسب با سن دانش آموز

تمرینات تعاملی ریاضی: این مجموعه نرم افزار آموزشی شامل ۱۱۷ تمرین در قالب بازی های جذاب و متناسب با ساختار کتاب

فارسی: آموزش کلیه دروس تمام انیمیشن طبق ساختار کتاب در محیطی متناسب با سن دانش آموز به همراه تمرینات تعاملی

قرآن: در این بخش دانش آموزان با روخوانی و ترتیل سوره های قرآن و تمرینات تعاملی مربوط به هر قسمت آشنا میشوند. همچنین دانش آموزان قواعد روخوانی قرآن را می آموزد و در پایان، تعدادی داستان های قرآنی به صورت انیمیشن برای ایشان آورده شده است.

مطالعات اجتماعی: ارائه انیمیشن های آموزشی به همراه عکسهای مرتبط با کتاب همراه با تمرینات تعاملی برای یادگیری بهتر.

زبان انگلیسی: آموزش کلیه دروس، همراه با تصاویر کتاب، مرتبط با ساختار کتاب همراه با تمرینات تعاملی برای یادگیری بهتر

زبان عربی: آموزش قواعد و صدای گویای متن هر درس مطابق با ساختار کتاب همراه با تمرینات تعاملی برای یادگیری بهتر دانش آموزان

پیام های آسمانی: آموزش بصورت انیمیشن های آموزشی، مرتبط با ساختار کتاب همراه با تمرینات تستی برای یادگیری بهتر.

آزمون تیزهوشان: این نرم افزار آموزشی مجموعه ای شامل سوالات ۴ گزینه ای طبقه بندی شده برای دروس علوم و ریاضی در چهار حالت می باشد، که در آن پاسخ نامه در آخر برای دانش آموزان نمایش داده میشود.

داستان های little fox: داستان های کوتاه مفهومی،بصورت انیمیشن،قابل تکرار و روخوانی مجددمتن که برای دانش آموزان جذاب بوده و امید است موجب ارتقاء سطح فکری و هوشی دانش آموزان عزیز گردد.

 

 

نتیجه تصویری برای آموزش کلیه دروس مقطع دوم متوسطه( پایه هشتم)

 

آموزش نحوه خرید

فروشگاه اینترنتی ما متعهد به جوابگویی قبل و بعد خرید به شما عزیزان و ایجاد بستری امن برای خرید اینترنتی توسط شما می باشد

شما عزیزان برای خرید محصول باید بر روی دکمه خرید کلیک کنید سپس به صفحه سبد خرید منتقل خواهید شد

در سبد خرید مشخصات پستی مورد نیاز را باید وارد کنید

شیوه خرید به دو صورت نقدی و پرداخت درب منزل می باشد که در صورت پرداخت نقدی می توانید از تخفیف برخوردار شوید

در صورت انتخاب پرداخت درب منزل نیز پس از دریافت محصول می توانید هزینه رو به مامور پست پرداخت نمایید

ارسال نیز به دو صورت سفارشی و پیشتاز صورت میگیرد

در شیوه پیشتاز محصول زودتر به دست شما می رسد اما هزینه آن اندکی بیشتر است

جهت سفارش محصول بر روی دکمه زیر کلیک کنید

اول محصول را درب منزل یا محل کار خود تحویل گرفته سپس هزینه آنرا پرداخت نمایید

در صورتی که در هنگام سفارش پرداخت کنید ما به شما تخفیف خواهیم داد

dokme-kharid

sfaresh-posti

نحوه خرید این محصول:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 185,000 ریال

استوانه هوش


استوانه هوش
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی
استوانه هوش

استوانه هوش (جاگذاری اشکال چوبی) برای آموزش اشکال هندسی به کودکان یک سال به بالا

یادگیری اشکال و رنگ ها لذت فوق العاده ی کشف و موفقیت را به کودکان می دهد. این استوانه هوش از چوب ساخته شده است و هر شکل آن دارای رنگی زیبا و آسان برای درک یک کودک است. این محصول تعامل کودک با شناخت اشکال و مرتب سازی آن را بهبود می دهد. در اصل، این اسباب بازی برای افزایش هوش کودکان به کار می رود.

مناسب برای سنین 1 تا 4 سال
این محصول به صورت استوانه است که داخل آن قطعات چوبی با اشکال مختلف ورنگهای متنوع که در اطراف استوانه جای این اشکال خالی می باشد که بعدار خارج کردن این اشکال چوبی از داخل استوانه جایگزین جاهای خالی می شود . این محصول جهت آموزش و سرگرمی کودکان برای مهد کودکها مناسب می باشد.

این وسیله ای برای بازی وسرگرمی گروه سنی 1 تا 4 سال می باشد که هدف اصلی آن برانگیختن حواس و ایجاد هماهنگی بین چشم ها و دست ها در کودک است. استفاده از اشکال هندسی به اضافه تنوع رنگی آنها کودک را تشویق می کند که با استفاده از خلاقیت ذهنی خود هر کدام از قطعات را درون حفره مخصوص به خود بیندازد.




قیمت این محصول 20000 تومان
 


قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی

ریورسی؛ بازی تحولات حیرت انگیز!


ریورسی؛ بازی تحولات حیرت انگیز!
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 25,000  تومان
خرید پستی
ریورسی؛ بازی تحولات حیرت انگیز!

بدون شک بازی یکی از نیازهای اساسی کودکان به شمار می رود که در عین سرگرم کردن کودک، کارکردهای مهم دیگری را نیز داراست که هر کدام از این کارکردها به جنبه ای از زندگی کودک مربوط می شوند و او را برای ورود به زندگی بزرگسالی ...
بدون شک بازی یکی از نیازهای اساسی کودکان به شمار می رود که در عین سرگرم کردن کودک، کارکردهای مهم دیگری را نیز داراست که هر کدام از این کارکردها به جنبه ای از زندگی کودک مربوط می شوند و او را برای ورود به زندگی بزرگسالی آماده می سازند. اما آیا این بدین معناست که بزرگسالان به بازی نیازی ندارند؟

هر فرد برای رشد ذهنی و اجتماعی خود، نیازمند اندیشه و تفکر است و بازی خمیر مایه این تفکر و اندیشه است. آمادگی جسمی و روحی برای مقابله با مشکلات، بخشی از فلسفه ی بازی کودکان است.
تازه ترین نتایج علمی پژوهشگران نشان می دهد، مطالعه کردن، نوشتن و بازی های فکری، بیشتر از آنکه وقت گذرانی باشند، به رفع خستگی، کاهش استرس، تخلیه انرژی و رسیدن به آرامش نیز منجر می شود. وجود بازی های فکری در رده های سنی گوناگون در بازار امروز، حاکی از توجه طراحان و متولیان این امر به مخاطبان محصولات و خدمات است. اما اینکه تا چه میزان در امر انتخاب و تولید بازی های منتتخب دنیا، به فلسفه عمیق و پنهان در پس آنها توجه می کنند، خود مسئله ای قابل تأمل است.
بازی کهن و مهجور ریورسی (Reversi) که امروزه عمدتأ با نام تجاری اتللو (Othello) نیز عرضه می گردد، یک بازی صفحه ای است که قدمت آن به اواخر قرن نوزده یعنی دوران ویکتوریا (1837-1901) باز می گردد.

تاریخ ثبت این بازی به سال 1888 باز می گردد. اولین نسخه این بازی در سال 1882 توسط دو انگلیسی تبار به نامهای John W. Mollett و Lewis Waterman با نام ریورسی تولید شد که اشاره به ماهیت بازی دارد. (بر عکس شدن مهره ها در طول بازی) و توانست تا اواخر قرن نوزده شهرت فراوانی را در انگلستان کسب نماید.

شیوه بازی اتللو نیز خصیصه حسادت در نمایشنامه اتللو شکسپیر را برجسته می سازد، زیرا بازیکنان مهره های حریف را محصور کرده و به تصاحب خود در می آورند. گرچه امروزه نسخه های مختلفی از این بازی، بدون اطلاع و توجه به فلسفه بازی و وجه تسمیه آن در رنگ های مختلف مهره و صفحه (قرمز، زرد و سفید)، و با کیفیت های نه چندان مطلوب، بازار این محصول را رنگارنگ کرده اند، اما وجود نسخه با کیفیت بازی ریورسی تولیدی پارس مدیا تا حدی این نقیصه را جبران نموده و به هواداران این بازی مفرح فرصت برخورداری از یک نسخه با کیفیت از بازی را داده است.

در این بازی استراتژیک دو نفره، هر فرد یکی از دو رنگ سیاه یا سفید را انتخاب می کند و سعی می کند بازی را طوری هدایت کند که در پایان بیشترین تعداد مهره ها را به نفع خود برگرداند. ماهیت دو رنگ بودن هر مهره این امکان را فراهم می سازد تا تغییر دائمی مهره ها و متعاقباٌ تغییرات صفحه بازی، هیجان بازی را لحظه به لحظه و تا پایان بازی افزایش دهد.
مشخصات فیزیکی :
تعداد قطعات : ۶۴ مهره بعلاوه صفحه بازی
ابعاد : ۳۳ * ۳۳ * ۴ سانتیمتر
جنس : پلاستیک


قیمت این محصول 25000 تومان
 


قیمت : 25,000  تومان
خرید پستی