بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

تخته نقاشی سه بعدی جادویی LED

تخته نقاشی سه بعدی جادویی LED
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی

تخته نقاشی سه بعدی جادویی LED

 

تخته ی نقاشی سه بعدی جادویی وسیله ای سرگرم کننده ، جالب و همچنین مناسب برای پرورش فکر و خلاقیت کودک شماست.همچنین یک هدیه ی ارزنده و کاربردی برای کودکان بالای سه سال می باشد. این تخته سه بعدی دارای 4عدد ماژیک مخصوص ، یک تخته ی اکریلیک ، چند عدد نقاشی پیش فرض کاغذی ، استند مخصوص برد دارای چراغ LED .یک عدد عینک ویژه ی سه بعدی می باشد.

 


این تخته ی شیشه ای اکریلیک دارای لبه های گرد بوده و سبک می باشد و کودک شما براحتی می تواند از آن استفاده کند.طرز کار این پکیج از این قرار است که شما ابتدا از کودکتان میخواهید بطور خلاقانه طرحی ذهنی و یا نوشته ی دلخواه خود را روی صفحه ی سه بعدی با ماژیک های ویژه نقاشی کند.در غیر اینصورت نقاشی های پیش فرض موجود در پکیج را در اختیار کودکتان قرار دهید.به این صورت که ابتدا نقاشی را روی میز قرار داده و سپس صفحه ی شیشه ای را روی نقاشی قرار دهید و از کودک بخواهید با ماژیک های ویژه از روی آن روی صفحه نقاشی کند.سپس صفحه برد را روی استند ویژه قرار دهید و چراغ ال ای دی را روشن کنید.و عینک سه بعدی را روی چشم کودکتان قرار دهید تا نقاشی ها و نوشته های خود را بصورت سه بعدی و شناور تماشا کند و لذت ببرد و از نتیجه ی کار خود شگفت زده شود.

 

 


نقاشی های ثبت شده روی صفحه ی آکریلیک توسط یک دستمال خیس براحتی پاک می شود.همچنین شما میتوانید طرح مورد نظر خود را در تبلت یا آی پد خود انتخاب کرده و شیشه ی اکرلیک را روی آن قرار داده و نقاشی کنید.این تخته برد نقاشی سه بعدی وسیله ای جالب برای تشویق کودکانتان به نقاشی کشیدن و پرورش قدرت خلاقیت اوست.

 

 


ویژگی های کلی:

مناسب برای کودکان بالای 3 سال

کارکرد چراغ ال ای دی با باطری

پرورش قدرت خلاقیت کودک

بسیار سرگرم کننده و مفرح

دارای 4 عدد ماژیک مخصوص

استند مخصوص برد

صفحه های نقاشی پیش فرض

جنس صفحه برد پلاستیک اکرلیک سبک

دارای عینک ویژه ی سه بعدی

 

قیمت این محصول 55000 تومان



قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی

پرسشنامه بررسی تاثیر قیمت شناسی مصرف کنندگان و ابعاد مختلف آن بر میزان لذت بخشی خرید