بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

مشاوره تخصصی خرید ایده

مشاوره تخصصی خرید ایده

مشاوره تخصصی خرید ایده

دسته بندی: مشاوره

قیمت: 195000 تومان

تعداد نمایش: 507 نمایش

ارسال توسط: سروش خادمی

تاریخ ارسال: 12 شهریور 1396

به روز رسانی در: 12 شهریور 1396

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.


خرید

سلام و درود به دوستان عزیزم

در نظر داریم به جهت راهنمایی شما عزیزان برای انتخابهای عالی و پولساز خرید ایده ، از این به بعد تایمهای مشاوره اختصاصی داشته باشیم.

لازم به ذکر است شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار جزئی تصمیماتی بزرگ و منطقی در راستای خرید ایده و همچنین سیاستهای تبلیغاتی خود در تلگرام داشته باشید و از تجربیات چندین ساله تیم میلیاردرهای آینده ایران بهره مند شوید.

ما به شما مشاوره خواهیم داد که متناسب با شرایط کاری و زندگی و حتی روحیات شخصی ، انتخابهای قدرتمند ، پولساز و بی شک بدون اشتباه داشته باشید.

تیم میلیاردرهای آینده ایران با سابقه ای درخشان در سال 94 فعالیتهای خود را در زمینه ایده پردازی آغاز نمود و در مدت زمان بسیار کوتاه به دلیل ایده ها و روشهای فوق العاده رشد نمود و با افتخار اعلام  می کنیم که با ایده ها و روشهای ما بسیاری از کانالها و شرکتها را به رشد و شکوفایی رساندیم.

و هم اکنون به پشتوانه بزرگترین و با کیفیت ترین تیم تبلیغاتی اخلاقی و همچنین ایده پردازی در تلگرام در خدمت تمامی عزیزانی هستیم که قصد پیشرفتی سریع در فضای مجازی را دارند.

در ضمن مدت زمان مشاوره ۴۵ دقیقه می باشد و گارانتی ویژه ای برای این طرح در نظر گرفتیم. به این صورت که ده دقیقه اول مشاوره ما رایگان بوده و در صورت عدم تمایل به ادامه مشاوره تمام وجه پرداختی به شما عودت خواهد شد.

به امید موفقیت روزافزون تمامی شما دوستان عزیز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.