بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

اسپینر چراغ دار LED Light Fidget Spinner


اسپینر چراغ دار LED Light Fidget Spinner
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 22,000  تومان
خرید پستی

اسپینر چراغ دار LED Light Fidget Spinner

فیجت ها چه لوازمی هستند؟
فیجت ها لوازمی هستند که عملا کار مفید و کاربردی برای شما ندارند اما حسن بسیار بزرگی که این لوازم دارند و جز پرفروش ترین لوازم در فروشگاه های اساب بازی فروشی و برجسته ترین پیشنهاد های دکتران روانشناسی و اعصاب و روان هستند در این هستند که با کار با آنها به آرامش عصبی و روانی دست پیدا می کنید.

این لوازم کم و بیش از کودکی در تمام خانه ها پیدا می شود و جز یکی از واجبات لوازم اسباب بازی کودکان به حساب می آید که از شاخص ترین آنها می توان به لگو ها، لوازم ساختی، خمیر مجسمه سازی و حتی پازل ها هم نوعی فیجت محسوب می شوند.
معرفی چند نوع فیجت:

  • پازلهای مغناطیسی و مقوایی
  • مکعب روبیک
  • انواع لگو ها
  • خمیر اسلایم
  • اسپینر های دستی
  • فیجت کیوب (مکعب ضد اضطراب)
  • شن های جادویی

حتما برای شما نیز پیش آمده هنگامی برنامه مورد علاقه خود را از تلویزیون تماشا می کنید، دائما با کنترل تلویزیون بازی کنید و یا هنگامی که انتظار چیزی را می کشید، دسته کلیدهای خود را در دست بچرخانید. پزشکان روان شناسی عقیده دارند این عملکردهای ناخودآگاه ناشی از استرس و برای ایجاد تمرکز توسط انسان انجام می شوند و ما نیاز داریم تا برای جمع کردن حواس خود و تمرکز بر روی یک عمل خاص این کارها را انجام دهیم. از این رو محصولات متنوع و زیادی برای جایگزین کردن کنترل تلویزیون، دسته کلید و ... طراحی شده اند که اسپینر یکی از آن ها می باشد. این محصول خلاقانه برای از بین بردن استرس طراحی و عرضه شده است و با سایز مناسبی که دارد هم برای استفاده بزرگسالان و هم کودکان مناسب است. اسپینر نوری وسیله ای  است که نتها جنبه تفریح و سرگرمی را داشته بلکه با استفاده از آن قطعا می توانید استرس خود را کاهش دهید و تمرکز خود را برای انجام یک کار خاص بالا ببرید.

کنترل اعصاب و تمرکز تنها با چرخاندن این محصول جالب

نحوه استفاده از اسپینر بدین صورت است که با نگه داستن آن در یک دست و چرخاندن با دست دیگر می توانید به سرعت آن را افزایش دهید و نمایی زیبا ایجاد کنید. البته ناگفته نماند که این کار را تنها با یک دست نیز می توانید انجام دهید. اسپینر از مواد پلاستیکی ABS تولید شده و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید طراحی آن مانند پره های هلیکوپتر می باشد. در درون این اسپینر لامپ های LED کار گذاشته شده تا هنگامی که اسپینر در حال گردش است روشن شوند و جلوه ای زیبا، به خصوص در شب ایجاد کنند. این لامپ های ال ای دی از یک باتری کوچک برای روشن شدن تغذیه می کنند.

توجه: هرگز این محصول را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار ندهید!

ایجاد نمایی زیبا همراه با کنترل استرس به خصوص در شب

  • طراحی زییا و خلاقانه
  • ساخته شده از مواد پلاستیکی ABS
  • ابعاد: 7.2x7.2x0.7 سانتی متر
  • وزن: 24 گرم

قیمت این محصول 22000 تومان

 


قیمت : 22,000  تومان
خرید پستی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.