بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

بازی ,سرگرمی , ورزشی .تفریحی ,مطالعه آزاد

فیجت اسپینر ضد استرس


فیجت اسپینر ضد استرس

قیمت: 20,000 تومان

فیجت اسپینر چیست؟فیجت در حقیقت به ابزار هایی گفته می شود که بازی کردن با آنها لذت بخش و آرامش بخش است. هر چیزی می تواند به عنوان فیجت استفاده شود.خودکار, جوی استیک, چرخاندن گوشی یا بازی کردن با انگشتان.. همگی نوعی سوژه فیجت هستند. انواع مختلف فیجت ( چرخش, دکمه ای و .. ) وجود دارد.فیجت ها برای تمدد اعصاب مورد استفاده قرار می گیرند و جدیدا فیجت های چرخشی که تاثیر آنها در آرام بخش بودن بسیار زیاد است و به شدت در بازارهای جهانی محبوب و مشهور شده اند وارد بازار ایران شده است.فیجت اسپینر یکی از جدیدترین محصولات سرگرمی است که برای آن دسته از افراد که بی قراری زیادی دارند و از استرس بالا رنج می برند.استفاده می شود.
 
ویژگی های کلیدی اسپینر spiner :
- وسیله ای بی نظریر برای کاهش استرس و اظطراب
- دارای زیبایی بصری با چرخش سیرع
- فوق العاده مفرح,آرامشبخش و سرگرم کننده
- در رنگ بندی مختلف و متفاوت
- کاملا ضد ضربه و داری بلبرینگ های باکیفیت مخصوص
-دارای گارانتی بی قید و شرط

همانطور که اشاره کردیم فیجت اسپینر ها برای افزایش تمرکز و کاهش استرس بسیار مفید هستند.ولی در کنار آن به این موضوع نیز باید اشاره کنیم که بیشتر افراد اسپینر ها را برای جنبه سرگرمی آن تهیه می کنند و همانطور که در تصاویر و فیلم های مربوط به فیجت اسپینر چرخشی سه پره می بینید, این محصول به شدت سرگرم کننده است و حالت فان دارد.

خرید هدیه برای آشنایان:

هدیه عینک ریبن فرم طلایی شیشه طلاییاگر علاقه مند هستید که برای همسر، پدر و یا شخصی که بسیار دوستش دارید هدیه ای بگیرید، این عینک هدیه ای بسیار مناسب و به یادماندنی خواهد بود.

در صورت تمایل به کادو پیچ شدن این محصول، می توانید در قسمت پیام خریدار، درج نمایید  " خرید برای هدیه " تا به زیباترین شکل برای شما کادوپیچ شود.

لازم به ذکر است که فروشگاه پی پرسل، این خدمت را بصورت رایگان برای شما انجام خواهد داد.

قیمت : 20,000 تومان
پرداخت وجه بعد از دیافت کالا درب منزل
خرید پستی و تحویل درب منزل
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.